Дізнайтеся про те, що відбувається, коли ви запускаєте SOS на пристрої inReach , 1  як команда Garmin Response Center координує реагування на порятунок, кроки, які ви можете зробити, щоб допомогти в порятунку, та інші найпоширеніші запитання щодо процесу SOS. 

КОЛИ Я МОЖУ НАДІСЛАТИ SOS?

Будьте розважливі, натискаючи SOS. Універсального списку ситуацій для команди SOS не існує, оскільки кожна окрема обставина може вплинути на терміновість і серйозність ситуації. Хорошим правилом є те, що коли ви не впевнені в благополучному результаті своєї ситуації, саме час звернутися по допомогу. 

Під час SOS ви можете надіслати повідомлення Garmin Response, щоб надати інформацію про своє скрутне становище. Команда реагування Garmin проведе оцінку та переконається, що місцеві служби екстреної допомоги готові. Не чекайте, поки буде надто пізно.

ДЛЯ КОГО Я МОЖУ СКЛАДАТИ SOS?

Ви можете викликати екстрений виклик для кого завгодно — для себе, для іншого учасника вашої групи, третьої особи або в екстреній ситуації, як-от лісова пожежа чи поломка автомобіля. Багато активацій SOS призначено для осіб, які не є зареєстрованими власниками пристрою. Це також прийнятно для тих, хто позичає пристрій, щоб викликати SOS.

Перед поїздкою з групою покажіть іншим, яких ви відтворюєте, як користуватися пристроєм inReach. Це може бути корисним, якщо ви не можете користуватися пристроєм, як, наприклад, у цьому  випадку SOS на Алясці .

ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ БАЧИТЬ GARMIN IERCC ПІД ЧАС SOS?

Garmin Response має доступ до інформації профілю, пов’язаної з обліковим записом власника пристрою. Це включає контактну інформацію для надзвичайних ситуацій, екстрені примітки, час роботи акумулятора та дані про місцезнаходження.

ЧИ МОЖУ Я НАДІСЛАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПІД ЧАС SOS?

Так, ви можете надсилати повідомлення Garmin Response та іншим контактам під час SOS. Обмін повідомленнями з іншими не вплине на статус SOS. Під час рятувальних заходів команда Garmin Response також може попросити вас зв’язатися безпосередньо з тими, хто надає першу допомогу.

Примітка. Функція обміну повідомленнями дозволяє надавати Garmin Response додаткові відомості, щоб допомогти у відповіді. Повідомлення не потрібні, щоб Garmin Response ініціювала відповідь.

ХТО ВІДГУКАЄТЬСЯ НА РЯТУВАННЯ? СКІЛЬКИ ЧАСУ ЦЕ ЗАЙМАЄ?

Garmin Response підтримує глобальну базу даних місцевих служб швидкого реагування. Коли спрацьовує SOS, Garmin Response звертається до відповідної екстреної служби або інших ресурсів для надання допомоги. Організація, що надає допомогу, визначить найкращий спосіб проведення рятувальних заходів на основі кількох факторів (наявність ресурсів, місце розташування, погода, тип інциденту тощо).

Немає конкретного графіка для порятунку, оскільки кожна ситуація має різні змінні. Garmin Response ініціює зв’язок після підтвердження тригера SOS і підтримуватиме зв’язок, доки допомога більше не буде потрібна. Вони також інформуватимуть ваші екстрені контакти про ситуацію, якщо користувач пристрою не попросить цього не робити. 

ЩО КОШТУЄ РЯТУВАННЯ?

Витрати на порятунок, якщо такі є, визначаються чинними законами та правилами для місця, де проводиться порятунок, і можуть відрізнятися залежно від використовуваних ресурсів. Будь-які збори, пов’язані з наданням допомоги чи порятунком під час ініціювання екстреного виклику, стягуються з особи, для якої було ініційовано екстрений виклик. Важливо уточнювати в місцевих органах влади регіону, куди ви плануєте подорожувати, інформацію про витрати та послуги порятунку.

ЩО ВКЛЮЧАЄ ПОКРИТТЯ SOS?

Покриття SOS включено в активну підписку inReach і охоплює:

  • Глобальна координація реагування на надзвичайні ситуації Garmin Response
  • Увесь зв’язок, включаючи відстеження та обмін текстовими повідомленнями за допомогою Garmin Response, коли користувач пристрою активує кнопку SOS

Покриття SOS не покриває:

  • Можливі витрати, пов'язані з порятунком
  • Застосовна плата за спілкування з особистими чи іншими контактами
  • Плани страхування пошуково-рятувальних робіт (SAR), які пропонують фінансову компенсацію витрат, пов’язаних з пошуково-рятувальними роботами. Щоб дізнатися більше про страхування SAR, натисніть тут .

ЯК ТЕСТИВАТИ МІЙ ПРИСТРІЙ INREACH?

Ви можете скористатися  функцією тестування  на пристрої inReach, щоб переконатися, що ваша підписка активна і ваш пристрій надсилає й отримує повідомлення. 

Щоб надіслати тестове повідомлення:

  • Вийдіть на вулицю з ясним видом на небо
  • Перейдіть до   піктограми Test
  • Виберіть  Тест
  • Дочекайтеся успішного підтвердження тесту

Примітка.  П’ять безкоштовних тестових повідомлень на місяць включено в усі плани.

ЧИ МОЖУ Я ЗАПУСТИТИ ТЕСТОВИЙ SOS?

Так, ви можете запланувати тестування функції SOS на своєму пристрої inReach. Тести SOS плануються через Garmin Response, і запити на тестування потрібно надсилати кожного разу, коли ви хочете перевірити пристрій. Garmin Response підтвердить дату/час і надасть інструкції щодо тестування.

 

1 Потрібна активна супутникова підписка. Деякі юрисдикції регулюють або забороняють використання пристроїв супутникового зв’язку. Користувач несе відповідальність за знання та дотримання всіх чинних законів у юрисдикції, де планується використовувати пристрій.